Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Wednesday, April 13, 2011

VIMAX (Brown- Size Up)

VIMAX (Brown- Size Up)  
*** Rumusan KHAS untuk TAMBAH SAIZ dan TENAGA ***




Kod: LZB-01

30 Kapsul / botol

 Harga biasa: RM350
Harga  :RM 325 








Kenali Vimax

Pertama sekali, Vimax adalah makanan tambahan (atau Food Supplement) untuk para lelaki. 100% diformulasi dan diperbuat daripada herba - herba terhebat.

Vimax terdiri daripada formulasi herba - herba terbaik seperti Epunedum Sagitum (Horny Goat Weed), Ginkgo, Ginseng, Saw Palmetto, Cayenne Fruit untuk menjadikannya Pil Herba #1 untuk para lelaki. Formulasi ini dirumus untuk memberikan kesan dan faedah yang sering diidamkan oleh lelaki seperti saiz, ereksi mantap, ejakulasi dan orgasma yang hebat, libido yang sihat serta stamina yang tinggi. Dengan kata lain, Vimax mampu membawa faedah bukan sahaja untuk prestasi dan kepuasan seksual, juga untuk kesihatan lelaki pada amnya.

Dengan amalan Vimax, lelaki mampu keluar dengan lebih YAKIN dan KONFIDEN . Dan ini adalah bersifat KEKAL . Vimax memberikan kesan dan faedah yang KEKAL .

Bagi yang sentiasa mencuba daripada satu produk ke satu produk dengan tujuan untuk pembesaran, pastinya hanya tujuan itu sahaja yang sentiasa berlegar dalam pencarian produk terbaik di pasaran. Ketahui yang VImax bukan sahaja mampu menambah saiz, namun ia juga berupaya memberikan kesan positif kepada kesihatan dan kesuburan lelaki. Di samping menguat dan mengaktifkan sperma, Vimax juga terbaik dalam memastikan perjalanan dan aliran darah adalah pada tahap yang optimal.


Tambah Saiz

Isu saiz seringkali berlegar dalam kotak fikiran kebanyakan lelaki. Ada yang mencuba teknik lama seperti menggantung pemberat dan sebagainya. Ada juga yang mengamalkan teknik Jelqing selain dari kaedah urutan dengan pelbagai jenis minyak. Senaman juga turut terlibat dalam usaha untuk mendapatkan saiz dan kepuasan yang diidamkan.


Namun begitu, dengan komitmen dan kesibukan kerja yang semakin hebat masa kini, teknik - teknik dan amalan senaman sebegini memerlukan komitmen yang tinggi. Amalan sebegini harus diamalkan secara berjadual dan menuntut sedikit ruangan masa. Dan juga ia mengambil masa untuk mendapat kesan dan faedah yang diinginkan.


Di sinilah kebaikan Vimax. Tidak perlu lagi senaman, teknik regangan dan tuaman. Tidak perlu lagi mengurut secara sembunyi. Hanya ambil 1 kapsul pada setiap hari. Vimax akan mengembangkan tisu - tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah - seterusnya ini akan menjadikan zakar lebih kuat, keras, dan panjang. Daripada testimoni yang diterima, ada yang sudah mencapai saiz 2 " - 3 " selepas mengamalkan pengambilan Vimax.


A Vimax Original (Pil Panjang Zakar import dari canada) New Formula

VIMAX . Kapsul yang diimport khas dari Kanada yang telah mula mendapat tempat di kalangan pengguna Malaysia. Hanya makan sebiji kapsul untuk 4 hari kerana kesannya akan bertahan sehingga 4 hari:

• PENAMBAHAN PANJANG sehingga 3.5 inci
• KEKERASAN MAKSIMA
• KETAHANAN LEBIH LAMA

* Tiada pantang larang dan sesuai walaupun untuk mereka dengan masalah jantung, darah tinggi atau kencing manis.

Vimax Produk Yang Diperbuat dari Herba 100%

Selepas banyak tahun Research dan Development, syarikat ini dengan bangga menawarkan anda satu produk 100% Natural herba dan secara tetap memanjangkan saiz zakar sehingga 3-4 inci dalam panjang dan sehingga 25% dalam lilitan

Adakah Hasilnya Kekal?

Ya, kekal. Anda mengawal pertumbuhan kerana sekali anda mencapai saiz optimum anda anda boleh berhenti mengambil VIMAX PILLS. Kita berkata anda boleh berhenti mengambil PIL-PIL VIMAX kerana ia tidak mustahak adalah lebih besar daripada 9 inci.. Sesuatu lebih besar daripada itu mungkin terlalu besar untuk kebanyakan wanita. Satu zakar yang sangat besar sembilan inci atau lebih 9 inci, pilihan adalah milik anda.

Apa Vimax dapat melakukan untuk saya?

Memanjangkan zakar sehingga 4 inci dalam masa 3 bulan !

§   Sebahagian besarnya meningkatkan keinginan seks dan stamina anda;

§   pembinaan zakar yang lebih besar, lebih keras;

§   Lebih kukuh dan kepuasan seks yang lebih maksimum;

§   Berhenti pramatang pancutan mani;

§  Rupa zakar anda yang besar dan panjang akan membangkitkan keinginan pasangan anda untuk seks.

§   Darah akan mengalir dengan sempurna ke daerah zakar untuk maksimumkan kekerasan zakar dalam jangka masa yang panjang seperti yang anda mahukan.

Bilakah keputusan maksimum dapat dilihat ?

Minggu Pertama - Ke Empat

Kesan yang dapat dilihat pada beberapa minggu pertama seperti ereksi yang lebih lama, lebar genggam (atau girth). Ada juga pengguna yang sebelum ini jarang - jarang ereksi pada waktu pagi, dapat merasakan kembali ereksi selepas pengambilan Vimax. Apa yang berlaku ialah formulasi Vimax berfungsi untuk merawat dan membaiki sistem saraf dan aliran darah dalam sistem zakar untuk kembali pada tahap terbaik.

Minggu Ke Lima - Ke Lapan
Proses pembesaran dan pertumbuhan bertambah pesat. Anda akan mendapati terdapat perbezaan pada saiz zakar anda.

Minggu Ke Sembilan dan berikutnya
Kesan dan perubahan yang ketara dari segi panjang dan lebar. Ereksi bertambah padat dan mantap.


**Nota: Jangkaan pertumbuhan dan perubahan adalah bergantung pada setiap individu. Kadar pertumbuhan yang dinyatakan adalah berdasarkan kadar yang normal. Ada individu yang memperoleh kesan yang cepat serta ada yang sedikit lambat. Namun, kesan dan perubahan ADALAH POSITIF.


**Formulasi Vimax TIDAK BERTUJUAN UNTUK MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENGELAKKAN SEBARANG PENYAKIT. Individu yang dinyatakan memperoleh faedah dan manfaat yang hebat. Setiap individu berbeza, maka kesannya juga akan berbeza. Sila rujuk dan berbincang dengan doktor anda.




Sebarang kesan sampingan akan dialami?

Jawapan adalah TIDAK. Vimax Pills dibuat dari 100% bahan semula jadi. Ia adalah satu formula herba yang selamat yang tidak memerlukan preskripsi doctor. Apa yang anda perlukan ialah anda perlu minum air suam dengan kadar yang banyak.

Ada tak faedah lain daripada Vimax Pills?

Pil-pil kita akan memperbaiki anda kesihatan seksual keseluruhan, membuat anda berasa lebih muda dan anda akan telah kepuasan seks lebih menyeronokkan. Anda boleh mengambil satu biji pil 2 kali setiap hari untuk mengekalkan kesan-kesan VIMAX PILLS dalam sistem anda dan untuk menggalakkan peningkatan kelelakian.



Vimax %100 Herba Selamat Dan Alam Bahan-bahan

Epunedum Sagitum Atau Rumpai Kambing Kasar - Dikenali Di China Memandangkan Yin Yang Huo. Laporan doktor-doktor perubatan yang teratas dan Cina rumpai kambing yang begitu kasar libido peningkatan dan bertambah baik erektil berfungsi. Diguna bagi memulihkan seksual dan mengurangkan keletihan. Bekerja untuk membolehkan testosteron membenarkan untuk anda untuk memiliki satu dorongan seks dan ketahanan yang makin tidak masuk akal. Telah dibuktikan berkuasa secara semula jadi yang akan meningkatkan sensasi fizikal dan seksual.

Ginkgo - Penggunaan ubat ginkgo boleh disusur kembali 5,000 tahun dalam ubat herba Cina. Tindakan herba boleh membantu menyokong otak, sistem saraf pusat dan ketidakupayaan. Ginkgo adalah untuk membantu aliran darah ke otak yang penting dalam fungsi mental. Herba juga membantu aliran darah ke kemaluan yang bertambah yang baik untuk fungsi seksual. Dalam satu kajian 78% sekumpulan lelaki mati pucuk dilaporkan penting dalam pembaikan.

Ginseng - Terpakai untuk memperbaiki kelemahan dan tenaga tambahan. Ahli-ahli sains orang Rusia menunjukkan bahawa ginseng merangsang kedua-dua fizikal dan kegiatan mental dan mempunyai satu perasaan yang positif kelenjar-kelenjar seks dan menambah prestasi olahraga. Digunakan untuk mati pucuk sebagai ia normalizes tekanan darah dan meremajakan dan menyegarkan semula badan dan menaikkan pertumbuhan tisu saraf. Bahan-bahan utama adalah ginsenosides yang memindahkan aliran darah ke otak dan zakar. Sumbangan herba kemandulan, dan pancutan pramatang. Ia cenderung membina darah dan sperma

Lihat Sejenis Pokok Palma - Dikenali untuk merangsang satu libido yang rendah pada jantan dan untuk menambah tenaga seksual. Satu sebatian dalam gergaji sejenis pokok palma telah afrodisiak kesan-kesan. Beberapa kajian di Eropah menunjukkan bahawa sejenis pokok palma gergaji adalah satu rawatan berkesan untuk ramai manusia, BPH ditemui satu petikan itu sejenis pokok palma gergaji dikurangkan saiz prostat dengan 13 peratus. Menambah seksual berfungsi dan mengurangkan kolesterol dan asid lemak dalam darah.

Buah Cayenne- Digunakan untuk menangkis penyakit dan menyamakan peredaran darah. Ia boleh juga mencegah pukulan dan serangan jantung tetapi tingkah-laku hati bukan tekanan darah. Ia mempunyai kebolehan untuk membina semula tisu dan juga menolong kelesuan bertempur.

Apa hasilnya?

Sedang menggunakan pil-pil VIMAX, anda akan mengalami 3 perubahan besar dalam kehidupan seks anda!

- Keseronokan seksual yang bertambah.

- Lebih keras, lebih panjang

- Dorongan seks bertambah..

Bagaimana saya menggunakan Vimax Pills?

Mengambil 1 pil sehari di waktu pagi dengan air. Juga sekiranya anda mahu untuk mengukuhkan prestasi seksual anda kesan 1 pil 30 minit di sebelum seks.

Untuk berapa lama anda mencadangkan penggunaan vimax untuk kesan yang lebih baik?

Kita mencadangkan membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 Vimax Bottles atau 9 set vimax atau 12 set vimax untuk hasil-hasil terbaik. Anda perlu memahami bahawa struktur badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.

· Anda bersetuju menggunakan produk ini tanpa paksaan dari mana-mana pihak, anda perlu tahu bahawa produk ini adalah diimport daripada luar Negara. Jadi anda bertanggungjawab ke atas penggunaan tersebut. Segala maklumat ini diambil daripada web di bawah:-

· http://vimax.lx.ro

· http://www.pillsexpert.com

·          Jika anda rasa kurang selesa, minum air suam dengan kuantiti yang lebih. Anda juga boleh mengambil separuh daripada vimax kiranya ianya terlalu kuat untuk anda....Amaran ...jangan ambil lebih daripada 2 biji sehari.



   *MAMPU Mengeraskan zakar sehingga 1.5 Jam

*MAMPU Mengeraskan zakar sehingga 1.5 Jam

   *ZAKAR Anda akan BANGUN DULU sebelum ANDA TERJAGA!

   *ZAKAR SENANG NAIK! *Menjadikan anda bertenaga seperti KUDA

   *Pancutan Air MANI atau KENCING akan lebih LAJU & PUAS

No comments:

Post a Comment