Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Tuesday, April 12, 2011

PLAY MAX

PLAY MAX
Klimax Gel For Man



Kod: LTL-29


Harga Biasa: RM45
Harga Kami: RM39
 


PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN adalah gel penjagaan anggota sulit lelaki yang mengandungi herba dan vitamin khusus untuk menyerlahkan kebersihan dan kecantikan alat kelamin lelaki.

PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN juga membantu melanjutkan masa klimax sang suami supaya dapat melengkapkan episod hubungan kelamin dengan lebih berkeyakinan tanpa menghampakan si isteri.



Pendedahan dan Rawatan Terbaik EJAKULASI PRAMATANG Sang Suami
Masalah Suami Pancut Awal ? Kini Anda Boleh Bertarung Lebih Lama Tanpa Mengurangkan Sensitiviti Senjata Anda

Malam Jumaat Bukan Lagi Mimpi Ngeri, Malah Sesuatu Yang Tak Sabar Di Nanti Si Isteri

Salam Sejahtera

Adakah anda atau suami anda mengalami masalah ejakulasi pra matang atau sering disebut sebagai pancut awal dan tidak dapat bertahan lama ketika bersama isteri. Masalah ejakulasi pra matang atau pancut awal ini bukan sahaja memberikan tekanan kepada sang suami, malah ianya turun memberikan tekanan perasaan kepada si isteri. Hubungan yang sepatutnya sesuatu yang manis dan penuh rangsangan ini mungkin menjadi suatu perkara yang membosankan sekiranya sang suami terlebih dahulu mengangkat bendera putih sebelum pertarungan sebenar bermula.

Memperkenalkan kepada anda:

PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN Untuk Rawatan Ejakulasi Pra Matang Sang Suami

10 Minit Untuk Menjadi Suami Terhebat

PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN adalah produk terbaik untuk suami. Ianya hanya mengambil masa 10 hingga 15 minit sebelum berkesan sepenuhnya untuk membolehkan anda memulakan sessi pertarungan terhebat anda.

PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN tidak akan memberikan rasa kebas atau mengurangkan sensitiviti senjata sang suami. Hasilnya sang suami dan isteri mampu memperolehi kepuasan maksima dan menikmati sepenuhnya perhubungan hebat ini.

  Formula Saintifik Terkini Berasaskan Herba Unik Dari Asia, Brazil dan Afrika
  Selamat Dan Halal
  Tidak Menggunakan "Gambir Serawak" Yang Digunakan Didalam Industri Barangan Kulit Sebagai Agent Pemutih Kulit.
  Selamat Digunakan. Telah Melepasi Ujian Makmal Had Mikrob dan Ujian "Lead"


Rahsia PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN

PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN menggunakan beberapa bahan asli yang unik dan terdapat di pelusuk dunia hutan hujan Amazon, Asia dan juga Afrika, antaranya menggabungkan :



Gamat ataupun "Sea Cucumber" juga dikenali sebagai "Hai Shen" dikalangan masyarakat Cina. Gamat digemari di pelusuk Asia Tenggara sebagai makanan eksotik yang mampu mengembalikan tenaga batin lelaki. Gamat juga mengandungi konsentrasii asid eicosapentaenoic (EPA) dan asid decosahexaenoic (DHA) yang berlebihan yang mampu menyumbang kepada kesihatan kardio/saraf darah. Lelaki mempunyai lebih 6000 urat darah halus didalam anggota sulit mereka.

Banglala dikenali sebagai "African Viagra" di benua Afrika dikalangan puak "Xhosa" dan "Zulu". Untuk berkurun lamanya, akar Banglala digunakan sebagai minuman tonik yang mengandungi aphrodisiac untuk meningkatkan prestasi hubungan kelamin suami isteri.

Cantuaba ditemui oleh puak Indian di hutan hujan tropika Amazon sejak seabad lalu. Catuaba dikatakan sumber inspirasi puak Indian sebab banyak lagu yang telah di gubah untuk memuji keajaiban akar Cantuaba yang memiliki kuasa memulihkan pelbagai masalah seksual lelaki. Di Brazil, akar Cantuaba digunakan sebagai herba stimulasi untuk merawat kelemahan sistem saraf urat dan mati pucuk.



 Setiap tiup PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN boleh digunakan untuk 8 hingga 10 aplikasi secara anggaran.

Picit sedikit gel dihujung jari. Sapukan gel tersebut di kawasan 'frenulum' seperti yang ditunjukkan di gambarajah. Sapukan gel tersebut 10 hingga 15 minit sebelum mengadakan hubungan kelamin.

Jika anda tidak bersunat, dinasihatkan supaya tolak keluar kulit anggota sulit anda sebelum menyapu gel.

Anda tidak perlu membasuh alat kelamin sebelum mengadakan hubungan dengan pasangan anda, tetapi jika anda ingin basuh untuk tujuan kebersihan, basuhlah selepas 10 hingga 15 minit sesudah aplikasi.



No comments:

Post a Comment