Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Monday, April 11, 2011

SERI MAHKOTA DEWA Vital Up

SERI MAHKOTA DEWA
Vital Up
Untuk Kesihatan Tenaga Kelakian Sejati - POWERRRR!!!




Kod : LUK-33

Harga Kami: RM69  (500ml)
 

LAIN2-LAIN PRODUK SERI MAHKOTA DEWA
Payu-Up
Vital-Up
Surerapat


INGINKAN KELAKIAN SEJATI?

Lebih dari 25 ramuan herba ada di dalam jus Vital-UP, diantaranya:

Jus dirumus khas lebih daripada 25 ramuan herba yang terpilih dan berkualiti tinggi seperti Pokok Mati Pucuk, Pokok Tendang Kandang, Butea Seperba, Tongkat Ali, Ubi Jaga Putih dan Merah, Ginseng dan lain-lain herba yang khusus untuk lelaki. Jus Vital-UP mampu memulih dan merawat urat saraf serta organ tubuh yang yang lemah, merawat sakit pinggang, melawaskan kencing, melancarkan perjalanan darah dan untuk menguatkan otot dan tulang.

Jus Vital-UP dapat meningkatkan daya ketahanan fizikal dan mental, menambahkan tenaga, menstabilkan fisiologi fizikal badan, menurunkan kadar kolestrol, meningkatakan kekuatan fizikal badan untuk melawan penyakit dan keletihan.

Herba dalam Jus Vital-UP mengandungi lebih daripada 200 jenis garam mineral yang secara keseluruhannya berkhasiat sebagai perangsang, tonik, penyegar dan mampu mengembalikan semangat muda yang kental. Jus Vital-UP juga mengandungi bahan laktoneurycomalakton dan silosterol  yang berfungsi melebarkan pembuluh darah termasuk ke arah alat kelamin lelaki, meningkatkan kemampuan organ seks lelaki kerana didalamnya terdapat herba-herba yang mampu meningkatkan penghasilan testostenone dan libido.


Bahan-Bahan:
Mahkota Dewa
Air Zam-zam
Pokok Mati Pucuk
Pokok Kuda Tendang Kandang
Butea Superba
Tongkat Ali
Ubi Jaga Putih & Merah
Ginseng
Goji
Madu Iran
Manggis
Dukung Anak
Hempedu Bumi
Asid Sitrik
Sodium Benzoate
Air Bertapis
Bahan Perisa
Pengawet Yang dibenarkan
Campuran Minuman herba
Khasiat:
Jus ini mampu merawat & memulih urat saraf serta organ tubuh yang lemah, merawat sakit pinggang, melaskan kencing, melancarkan perjalanan darah dan menguatkan otot & tulang.

Jus Vital-Up dapat meningkatkan daya ketahanan fizikal & mental, menambahkan tenaga, menstabilkan fisiologi (fizikal) badan, menurunkan kadar kolestrol, meningkatkan kekuatan fizikal seks dan bertujuan menguatkan fizikal badan untuk melawan penyakit & keletihan.

Herba di dalam Jus Vital-Up mengandungi lebih daripada 200 jenis garam mineral yang secara keseluruhannya berkhasiat sebagai perangsang, tonik, penyegar dan mampu mengembalikan semangat muda yang kental.
Jus Vital-Up juga mengandungi bahan laktoneurycomalakton dan silosterol yang berfungsi melebarkan pembuluh darah termasukke arah alat kelamin lelaki, meningkatkan kemampuan organ seks lelaki kerana di dalamnya terdapat herba-herba yang mampu meningkatkan penghasilan testosterone dan libido.

Cara Penggunaan:
Minum satu sukatan (30ml) setiap hari di waktu pagi & petang sebelum makan

Isi Kandungan: 500ml

JUS BERPERISA BUAH

No comments:

Post a Comment