Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Friday, April 15, 2011

Avena Tonic

Avena Tonic

Membantu merawat simptom mati pucuk



Kod: LUK-43

Biasa : RM110
 Kini Harga: RM100



Avena Tonic adalah rumusan 100% dari formula hebat Homeopathy, seperti Avena sativa, Tribulus dan Damiana , di rumus khas untuk :
Menambah stamina lelaki sewaktu bersama dengan isteri
Merawat simptom lemah seksual
Membantu mengatasi masalah air mani keluar tanpa ereksi
Membantu merawat simptom mati pucuk
"Drain out" kesan buruk nikotin dan opium akibat merokok, membantu bagi perokok yang ingin berhenti merokok
Membantu merawat saraf , dengan membekal oksigen secukupnya ke otak. Aktiviti ini akan membantu mengawal stress dan membantu menambah tenaga
Membantu kes-kes insomnia (susah tidur)


Ramai yang mengalami masalah yang berkaitan kelemahan reproduksi seperti masalah lesu dan letih .Tidak bertenaga dalam melakukan hubungan intim. Masalah seperti kurangnya daya tegang alat kelakian dan pelbagai masalah yang berkaitan seksual.

Ini dengan teknologi perubatan herba dan homeopathy telah dirumus satu persediaan yang selamat dan bebas kesan sampingan. Salah satu herba yang dipanggil Avena Tonic.  Avena tonic dirumus daripada bahan semulajadi yang selamat dan diproses dengan kaedah homeopathy yang selamat. Dibuat dalam bentuk cecair supaya kadar penyerapan dapat berlaku dengan segera.

Ramai yang beranggapan bahawa ubat homeopathy kesannya lambat berbanding ubat lain. Mungkin dahulu perkara ini betul tetapi dengan teknologi sekarang ubat homeopathy juga sudah mempunyai kadar penyembuhan yang relatif cepat.

Apa yang penting remedy atau persediaan ini selamat dan tidak mempunyai kesan sampingan jangka panjang seperti gangguan pada sistem buah pinggang,jantung dan sebagainya. Avena tonic dirumus dengan beberapa herba sperti avena,damiana,tribulus dan lain-lain bahan yang sudah terbukti berkesan. Ia juga dapat membantu penyakit sukar tidur seperti insomnia dan membantu memberi kecergasan berganda.

No comments:

Post a Comment