Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Friday, April 15, 2011

PHARMIA Penis

PHARMIA Penis


Kod: LUK-45

Harga Biasa : RM150
 Kini Harga: RM145



Jika anda tercari-cari produk herba yang mampu memanjangkan masa ereksi zakar anda sekaligus menambah saiz zakar anda, maka Pharmia Penis adalah jawapannya.

Keinginan lelaki mungkin berbeza, ada lelaki yanginginkan ereksi yang mantap, ada juga yang ingin membaiki keinginanseksual mereka yang semakin menurun manakala ada lelaki yang inginkansaiz zakar yang besar dan panjang. Jika anda mempunyai salah satukeinginan diatas atau ketiga-tiganya sekali, maka Pharmia Penis adalahjawapannya.

Pharmia Penis adalah produk herba yang mampu membantulelaki mencapai 3 keinginan diatas dengan membantu menaikkan hormontestosterone lelaki.

Selepas beberapa tahun kajian, kami telah menemuiformula 3 dalam 1 yang mampu membaiki kemampuan seksual lelaki. Pharmia Penis 100% herba, berkesan, pantas berfungsi dan selamat.

Satu kotak Pharmia Penis mempunyai 30biji kapsul. Sehari ambil 2 biji. Sebiji selepas sarapan dan sebiji lagiselepas makan malam.

Fungsi Pharmia Penis

Tambah Saiz Zakar

Jika Pharmia Penis diamalkan bersama dengan penisextender seperti Androextender, akan membantu anda mendapat saiz zakaridaman dengan lebih pantas. Pertambahan level hormon testosterone adalahamat penting dalam usaha untuk menambah saiz zakar lelaki.

Ereksi Lebih Lama

Pharmia Penis akan membantu menambah aliran darah kecorpus cavernosa, hasilnya ereksi bertahan lebih lama dan ereksi zakarlebih mantap. Pasangan anda akan lebih puas dengan perubahan pada zakaranda.

Menambah Keinginan Seksual

Pharmia Penis membantu menaikkan keinginan seksualanda, hasil pada penambahan hormon testosterone. Ini adalah kunci kepadaperkembangan fungsi seksual lelaki.

Hormon testosterone membantu menambah saiz zakar, merangsang penghangsilan air mani dan menambah keinginan seks lelaki.

Mengatasi Mati Pucuk

Pharmia Penis juga membant mengurangkan risiko matipucuk dikalangan lelaki. Salah satu puncu mati pucuk adalah disebabkanmasalah pengaliran darah pada zakar lelaki. Pharmia Penis mampu membantupengaliran darah pada zakar sekaligus memgurangkan risiko mati pucuk.

Kandungan Pharmia Penis

Tribulis Terrestris

Tribulis Terrestris adalah tumbuhan herba dari benuatimur. Ia telah digunakan secara tradisional sebagai pengalak seks buatkaum lelaki. Ia juga digunakan sebagai pembina otot dan kajiansainstifik yang dijalankan menunjukkan Tribulis Terrestris mampumeningkatkan kadar hormom testosterone dimana hormon ini penting dalampembentukkan daya seksual lelaki.

Ginkgo Biloba

Sejarah penggunaan Ginkgo Biloba bermula lebih 5000tahun dahulu, ketika orang cina mula-mula mengkaji kebaikkanya.. Sejak 3dekad yang lepas, pelbagai kajian yang telah dijalankan membuktikanGinkgo Biloba mencegah dan memulihkan pelbagai masalah berkaitan dengansistem vaskular.

Ginkgo Biloba meningkat aliran darah ke bahagianzakar lelaki sekaligus meningkat kemampuan seksual lelaki, meningkatkekuatan ereksi lelaki dan membantu mengatasi masalah mati pucuk.Berdasarkan kajian, 78% lelaki yang mengalami masalah mati pucukmenunjukkan kesan pemulihan dengan tiada kesan sampingan selepasmengambil Ginkgo Biloba.

Ginseng

Ginseng aka Panax Ginseng atau Koren Ginsengdigunakan di timur sebagai tonik untuk menguatkan badan dan memulihkantenaga. Kajian sainstifik juga membuktikan Ginseng mempunyai sifatpengalakkan seks. Ginseng disyorkan untuk merawat mati pucuk,pengalakkan kesuburan dan mencegah masalah cepat pancut. Ginsenosideyang terdapat dalam Ginseng menambah aliran darah ke zakar agar zakarlebih kuat dan ereksi lebih mantap.

Epimedium Sagittum

Diketahui sejak 200 sebelum masihi. Menurut lagenda,pegembala kambing perasan kambing peliharaannya menjadi aktif mengawanselepas memakan sejenis tumbuhan. Epimedium Sagittum telah terbuktisebagai herba yang mampu menaikkan nafsu syahwat lelaki. Ia jugamempunyai kesan pada kadar hormon testosterone dan memulihkan keinginanseksual lelaki.

Pakar-pakar perubatan bersetuju Epimedium Sagittummampu memulihkan masalah mati pucuk, mengembalikan tenaga seksual danmeningkatkan rasa sensasi semasa hubungan seks. Secara sainstifiknya,Epimedium Sagittum membantu mengeluarkan lebih hormon testosterone danmeningkat keinginan seks.

Avena Sativa

Avena Sativa digunakan untuk meningkat tenagakelakian. Ia digunakan dalam teh, losyen dan herba bertahun lamanya. Iajuga digunakan untuk mengubat ketagihan arak, tembakau dan dadah.

No comments:

Post a Comment