Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Sunday, April 10, 2011

STUDGRA LIQUID

STUDGRA LIQUID

Kod : LUK-26

Harga biasa RM125.00
Kini Hanya RM110.00
STUDGRA LIQUID – JADILAH SEGAGAH KUDA LIAR

Studgra ialah penawar homeopathy yang berkonsepkan dwi fungsi kepada lelaki dan wanita yang mengalami masalah seksualiti. Didalam dunia yang serba mencabar ini, ramai yang tidak sedar mengalami masalah seksual dan malu untuk berbincang dengan doctor , disamping ego sebagai lelaki yang tinggi.

Jalan penyelesaian kepada masalah seksualiti ini selalunya mengundang bahaya kerana ubat-ubatan dipasaran menggunakan sidenafil dan tadanafil yang telah diistiharkan merbahaya kepada kesihatan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Kenapa memilih STUDGRA ?

• Studgra ialah formulasi homeopathy yang selamat dan tanpa kesan sampingan. Menggunakan kaedah 100% homeopathy.
• Telah menjalani kajian klinikal dan mendapat sambutan hangat di India
• Mendapat sambutan di Eropah dengan nama jolokan “blue horse aphrodisiac”

Indikasi :

Asthenia seperti kehilangan tenaga , keletihan melampau, sakit di kawasan perut dan hati dan perasaan tidak yakin pada diri sendiri. Stress dan rasa kemurungan, tahap permulaan mati pucuk dan terjadi “sexual neurasthenia” yakni ketakutan, kerisauan dan kecelaruan mental sehingga khuatir untuk melakukan sex. kerana kerisauan penis tidak dapat mengeras dan berfungsi .

Bagaimana Penawar ini merawat ?
Agnus castus: Merawat kekurangan sifat-sifat maskulin, lemah badan

China: lemah tenaga batin akibat tekanan perasaan dan akibat selepas sakit yang lama dan teruk. Specific effect in cases of loss of humours following upon too high a rate of sexual productivity, and in cases of sexual disturbances after debilitating illnesses.

Damiana: Menguatkan penis dengan membekal darah yang secukupnya ke penis. Strengthens the genital regions.

Lycopodium : Merawat penis yang tidak ada ereksi atau mengeras walaupun dalam situasi yang menghairahkan, penis menjadi kecil dan sejuk

Acid Phos : Merawat mati pucuk akibat aktiviti seksual yang berlebihan sehingga menyebabkan kehilangan libido (kehilangan nafsu seks)

Ginseng : Menyegarkan tubuh yang lesu dan menambah stamina bagi menambah tenaga sewaktu melakukan hubungan seksual.

Kesan sampingan ?
Tidak ada laporan yang mengatakan kesan sampingan akibat dari penggunaan STUDGRA, penawar homeopathy boleh dikatakan sifar kesan sampingan, tetapi pengambilan berlebihan akan mendatangkan aggravasi seperti cirit birit..

No comments:

Post a Comment