Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Tuesday, April 12, 2011

EGO-GEL

EGO-GEL



Kod: LTL-25


HARGA BIASA: RM55.00sekotak
Harga Kami : RM49 sekotak



Ejakulasi Pramatang dialami oleh 25% - 50% lelaki. Mengikut Masters and Johnson, lelaki yang mencapai ejakulasi lebih awal dari pasangan masing-masing lebih dari lima puluh peratus dari bilangan hubungan seksual mereka, boleh diklafikasikan sebagai mengidap Ejakulasi Pramatang. Kebanyakkan lelaki mesti mengalami masalah Ejakulasi Pramatang sekurang-kurangnya sekali seumur hidup.
Perkasakan diri anda dengan Ego Gel, diformulasi dengan 100% herba formula, cuma sapu dan bilas, tanpa pil atau kapsul.

Kebaikan :
1. Menolong melambatkan pancutan
2. Menjaga kebersihan zakar
3. Menjaga kesihatan zakar
4. Menolong melancarkan penjalanan darah di kawasan zakar
5. Membantu ereksi
6. Menyah bau

1. Apakah dia Ego Gel, adakah ianya benar-benar berkesan?
Ego Gel adalah produk istimewa untuk lelaki. Apabila di sapu di kawasan zakar, Ego Gel dapat menolong lelaki mengatasi masalah Ejakulasi Pramatang, menolong melambatkan pancutan tanpa mengurangkan kenikmatan hubungan seksual.

2. Apakah kandungan Ego Gel?
Ego Gel diadun dengan 100% herba ekstrak. Ego Gel diformulasi dengan Swietenia Macrophylla Ekstrak, juga dikenali dengan Sky Fruit, diadun dengan Arctium Lappa (Burdock) Root Ekstrak, Ginkgo Biloba Ekstrak, Sambucus Nigra Flower Ekstrak, Tannic Asid, Terminalia Catappa Leaf Ekstrak, Areca Catechu Ekstrak, Kigeline Africana Leaf Ekstrak, Piper Betle Leaf Ekstrak, Stemona Tuberosa Eksrak dan Camellia Sinensis Leaf Ekstrak.

3. Siapa yang memerlukan Ego Gel?
Kebanyakan lelaki moden mengalami masalah Ejakulasi Pramatang disebabkan oleh pelbagai faktor seperti masalah tekanan, penyakit-penyakit kronik dan lain-lain. Ego Gel adalah penting untuk semua lelaki yang aktif dalam hubungan seksual dan ingin mendominasi hubungan seksual mereka.

4. Bagaimana cara penggunaan Ego Gel?
Sapukan Ego Gel dengan rata pada zakar termasuk di bahagian kepala zakar. Tunggu 20-45 minit dan cuci sehingga bersih.

5. Adakah Ego Gel selamat?
Ego Gel diformulasi dengan 100% herba ekstrak dan ianya adalah untuk kegunaan luaran sahaja. Tiada produk haiwan, bahan kimia dan bahan terlarang yang digunakan dalam formulasi Ego Gel.
Ego Gel telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

No comments:

Post a Comment