Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Wednesday, April 13, 2011

RONADO GEL Men Gel 3 In 1

RONADO GEL
Men Gel 3 In 1
Gel pembesaran alat sulit lelaki. Gel ini adalah jawapan bagi kenikmatan seks terbaik untuk lelaki sejati. Kandungan ekstrak herba gel akan menambah aliran darah ke zakar dan menjadikan tegangan lebih lama walaupun selepas klimak.



Kandungan: 50gm

Kod: LUK-41 / LZB-22

Biasa : RM129
 Kini Harga: RM99



Semua Yang Lelaki Idamkan!

Formula Terkini
Gel pembesaran alat sulit lelaki. Gel ini adalah jawapan bagi kenikmatan seks terbaik untuk lelaki sejati. Kandungan ekstrak herba gel akan menambah aliran darah ke zakar dan menjadikan tegangan lebih lama walaupun selepas klimak.

Penggunaan yang kerap akan merangsang aktiviti metabolisma dan menguatkan tisu-tisu disekeliling zakar. Hasilnya ialah penambahan saiz zakar.Produk Hebat. Formulasi Dari France. Pasti Berkesan.

Ciri-ciri

Membesarkan zakar agar lebih panjang & padat
• Memberi nikmat terbaik dalam hubungan seks
• Ereksi lebih lama walaupun selepas klimak
• Meningkatkan prestasi seksual
• Memberikan Ereksi Berulang
• Mengukuhkan saraf dan otot ereksi
• Anti-bakteria
• Membolehkan wanita untuk mencapai orgasme

Penggunaan

Sapu Gel & Urut di sekeliling zon sensitif zakar pada waktu pagi & petang selepas mandi
Tidak perlu bilas zakar selepas aplikasi. Tidak melekit atau berminyak. Gel akan menyerap terus ke kulit.

Kandungan Gel:
Ekstrak Mentimun, Ekstrak Witch Hazel, Gliserin, Estrak Red Pueraria Mirifica, Propylene Gycol & Estrak Green Tea.

Berat: 50ml

untuk melihat web luar negara yang menjual produk ini. Bandingkan harganya... Sila klik pada link di bawah untuk lihat harga jualan di Itali/Eropah.

http://www.sexo-hommes.com/devel.php


Testimoni:

Selepas menggunakan selama sebulan 4 hari, saya terasa perubahan mendadak.kepala zakar mengembang lebih besar dari sebelum ni,bila time mengeras kepala zakar seperti cendawan.Bila masa beraksi memang tahan lama dari biasa.bayangkan wife bukan main seronok sekali.Kadang kadang bila menonton tv,tangan wife gatal gatal jer nak pegang zakar.Tempahan ke dua pasti akan dibuat sedikit masa lagi.


-Farid Ahmad,Sabak Bernam.

Lama juga saya fikir,macam mana zakar suami saya berubah ketara pembesarannya,sebelum ini bila bersama senang sahaja masuk,tapi sejak akhir akhir ni bukan main susah nak masukkan,bila saya tanya dia hanya tersenyum gelak gelak hinggalah saya terjumpa celah kain dalam almari produk ini. Sekarang ni,saya pula sanggup keluarkan duit untuk belikan untuk suami tercinta.Seronok sangat sebab bukan setakat besar tapi tahan lama.


-Adriana,Sepang

Tak nak cakap banyak,siapa tak try memang rugi,Berbaloi dengan harga.Kalau tahu kehebatan produk ni dari dulu lagi dah beli.TQ bro.


-Hisyam Aris,Setiawangsa

No comments:

Post a Comment