Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Monday, April 11, 2011

MALAM JUMAAT

MALAM JUMAAT
(Untuk Lelaki)



Kod : LUK-30



Harga: RM39



Malam Jumaat “for men” RM 39

Produk kesihatan Malam Jumaat merupakan sebuah produk berasaskan herba hasil gabungan rahsia-rahsia perubatan tradisional dengan kemajuan teknologi canggih.

Berkesan dalam membantu mengatasi masalah bau mulut, melancarkan perjalanan darah dan memulihkan tenaga, produk Malam Jumaat menerusi ramuannya yang unik seperti madu, halia dan tongkat ali juga dapat membantu anda mengembalikan tahap kesihatan optimum secara fizikal dan mental ketika melakukan hubungan kelamin.
TENAGA, SEKSUAL & BAU MULUT

Secara amnya, Malam Jumaat membantu melancarkan peredaran darah. Malam Jumaat merupakan produk pertama dan satu – satunya produk di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan di bawah lidah.

Didatangkan dalam botol bersaiz 35ml, pengguna hanya perlu semburkan 3 kali setiap pagi dan 3 kali setiap malam. Semburan di bawah lidah akan mempercepatkan proses ia diserap terus ke saluran darah.

BAU MULUT
Dalam masa yang sama Malam Jumaat juga membantu untuk mengurangkan bau mulut. Herba – herba yang digunakan akan mengawal bau mulut yang kurang menyenangkan.

TENAGA & SEKSUAL
Penggunaan secara berterusan akan membantu melancarkan perdedaran darah. Apabila perjalanan darah telah lancar, maka ia akan membantu secara mental dan fizikal sewaktu melakukan hubungan kelamin.

Kajian dan banyak pendapat pakar perubatan menyatakan bahawa adalah amat berbahaya untuk melakukan urutan pada alat kelamin lelaki. Urutan pada bahagian tersebut akan menyebabkan gangguan pada urat – urat dan reseptor – reseptor pada alat kelamin lelaki yang sememangnya sensitif. Urutan yang berterusan untuk jangkamasa panjang pada bahagian tersebut boleh menyebabkan mati pucuk.

No comments:

Post a Comment