Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Sunday, April 10, 2011

Nu-Prep

Nu-Prep



Kod: LUK-07
 
 
10 Kapsul
Harga biasa RM60
Kini Hanya RM35
 
Amalan tradisi penggunaan herba akar Tongkat Ali ialah dengan meminum air rebusan pada sukatan tertentu. Ia bertindak terus di dalam sistem badan kerana ia mudah diserap.

Bagaimanapun, ketika ini produk Tongkat Ali kapsul yang terdapat di pasaran adalah dalam bentuk serbuk akar mentah yang dikisar dan dikapsulkan di mana ini tidak menjamin kualiti dan keberkesanannya.

Berdasarkan pendekatan tradisi dan penggunaan kaedah pengekstrakan terkini (BAT-Best Available Technology), kami telah berjaya menghasilkan Ekstrak akar Tongkat Ali yang tulin dan larut sepenuhnya di dalam air. Ekstrak ini dirumuskan dalam penyediaan produk Nu Prep Tongkat Ali.

Produk Nu Prep  dihasilkan melalui ketelitian dalam proses pengekstrakan dapat mengekalkan ketulenan kualiti sari pati herba serta keaslian bahan semula jadi Tongkat Ali. Dos bagi setiap kapsul di rumus khas berdasarkan kajian kimia, farmakologi dan biologi bagi memastikan keberkesanan yang optima dan selamat digunakan.

Ujian Klinikal yang telah dijalankan oleh 3 orang Dr terkenal. Sila semak dibawah untuk Ujian Klinikal.

RUMUSAN
Rumusan penyelidikan mengenai Tongkat Ali mudah larut ke atas manusia menunjukkan kesan kesan berikut:

1. Peningkatan tahap testosteron
2. Peningkatan daya seksual
3. Peningkatan tenaga
4. Memperlahankan proses penuaan.
APA ITU TESTOSTERON?
Ia adalah hormon kelakian yang memainkan peranan yang penting dalam mengekalkan daya seksual lelaki. Selain dari merangsang pembinaan otot, peningkatan sel darah merah dan mempercepatkan penyembuhan daripada sakit atau kecederaan, testosteron juga amat penting dalam mengawalatur struktur pertumbuhan sifat seksual sekunder kaum lelaki. Ia memainkan peranan penting dalam mengekalkan syahwat lelaki. Umumnya, tahap testosteron akan menurun mengikut pertambahan usia - secara langsung menurunkan daya seksual. Oleh itu kita perlukan sumber asas tambahan bagi mengembalikan keupayaan tenaga dan seksual lelaki.
Nu Prep Tongkat Ali adalah teman istimewa kaum lelaki di alaf baru!
Produk yang dinanti nantikan oleh kaum lelaki, wajar dimiliki segera!
MAL 20032079 TE

Nu Prep  dilindungi oleh hologram bercetak pada kotak yang asli dan juga emborse pada botol. Pastikan anda membeli hanya Nu Prep  sahaja.

Nu-Prep Water Soluble Extract - A proven Aphrodisiac
For centuries, the indigenous populations of South East Asia have been using Eurycoma Long folia for its high medical value. How the concoction worked for them is to explain, but many swear by its close to supernatural benefits.

In Malaysia, the plant is better known as "Tongkat Ali' which literally means "Ali Walking Stick". While in Indonesia they called as "Pasak Bumi" means, "firmly nailed to the ground". For Vietnamese, it's famous known as "Cay Ba Binh" means "remedies for 1000 diseases".

Traditionally, it is valued for its aphrodisiac properties and treatment of diverse ailments ranging from cuts and wounds, skin infection, fever, malaria, high-blood pressure, diabetes to increased energy and stamina.
 


Nu-Prep's Tongkat Ali (Eurycoma Longifolia Jack) Water-soluble Extract
Nu-Prep is the highest quality Tongkat Ali product available in the market today.

Nu-Prep contains 100% pure water-soluble extract of Tongkat Ali, blended with herbal ingredients for their synergistic effect. Our product contains NO sawdust grounded roots or other parts of the plant.

Nu-Prep Tongkat Ali extracts is processed using the best available technology (BAT) by the Inventor of the technique himself and patented. The freeze-dried extracts are powdered and encapsulated to ensure the biologically active components' therapeutic values are maintained.

This strict quality control in all stages of production including during raw material procurement guarantees that the nu-Prep Tongkat Ali extracts preparation is a product of the highest quality. Each capsule contains standardized amount of active components, which have been formulated based on intensive dose response studies.

DOSAGE :
1 to 2 capsules per day
ACTIVE INGREDIENTS
Each vegetable capsule contains:
  • Eurycoma Longifolia -  
  • Smilax Calophylla -
  • Prismatomeris Glabra -
NOTE - This is traditional preparation. If symptoms persist, please consult your doctor.
USAGE
Traditionally used to improve health and vitality for MEN.
STORAGE
Keep in dry cool place.
Keep out of reach of children.
MANUFACTURER
PHYTES BIOTEK SDN. BHD.
Approved by:
MINISTRY OF HEALTH MALAYSIA
MAL 19992645T
Each box contains 30 vegetable capsules.

No comments:

Post a Comment