Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Friday, April 15, 2011

ENERGY POWER RING

ENERGY POWER RING
Energy power ring dengan nano technology




Kod:
 Kini Harga: RM39 sekeping


STOK TERSEDIA

Saize XL
 



Kini dengan teknologi korea masalah kelakian anda dapat diatasi dengan memakai energy power ring 400.

ENERGY POWER RING KOREA

Adalah cincin terapi untuk membuat tahan lama dan merubah ukuran zakar dari kecil menjadi besar,dan mampu membuatkan zakar anda sangat tegang umpama batu.Malahan kelebihan paling ketara semasa menggunakan Energy Power Ring ni,apa anda sudah klimak( melepaskan pancutan air mani) zakar anda tetap menegang keras.Apabila power ring ditanggalkan, Lihatlah perubahan paling ketara terhadap zakar anda.Zakar anda menjadi besar dan mantap.



GLOW IN THE DARK ENERGI POWER RING Ion Energi 300 Sampai 400
ENERGY RING POWER TEKNOLOGI NANO KOREA





Membuat seks lebih tahan lama dan nikmatilah orgasme yang lebih intensif!
Cock Ring dipasang pada pangkal zakar dan membantu untuk mempertahankan ereksi dengan mempertahankan jumlah darah yang mengalir dari penis. Hal ini memberikan ereksi yang lebih maksimal juga membantu agar lebih panjang dan tebal. Cock Ring juga membantu mencegah ejakulasi awal, yang merupakan 25-40% dari masalah yang dihadapi laki-laki saat ini.

Energy Ring Power:

1.Menggunakan NANO TECNOLOGI KOREA.
2.Lebih keras dan tahan lebih lama.
3.Meningkatkan daya tahan seksual.
4.Memperlambat ejakulasi.
5.Meningkatkan intersiti dan volume orgasme.
6.Mempertahankan ereksi ke tahap maksima.
7.Digunakan sebagai untuk pembesaran zakar.
8.Memperpanjang ukuran penis secara bertahap.
9.Membantu memulihkan penyakit lemah tenaga batin

Cara Menggunakan ENERGY POWER RING:

1.Masukkan ENERGY POWER RING ke pangkal zakar sebelum zakar Tegang, dimana sisi yang ada Garis Melingkar / Setengah Lingkaran menghadap ke Dalam & Menempel di dinding dan pastikan posisi saluran kencing ada di Bawah, bila perlu untuk mendapatkan hasil yg terbaik, cukur bulu yang tumbuh di sekitar zakar.

Jika ENERGY POWER RING susah untuk dimasukkan, Pegang sisi Kiri dan Kanan kemudian tarik untuk memerikan.

2.Berikan rangsangan agar zakar Tegang & ENERGY POWER RING boleh dipakai untuk perhubungan intim.
"Di awal Pemakaian anda akan merasa sedikit sakit ,Ini keranaCock ENERGY POWER RING menjerut batang zakar anda, dan setelah terbiasa, semuanya akan baik baik saja."

3.Jika sudah selesai menggunakan, Cuci ENERGY POWER RING dengan Air/Sabun , kemudian simpan di dalam Plastik

Pesanan:

Dilarang menggunakan ENERGY POWER RING setiap Hari untuk melakukan Hubungan Intim,
Penggunaan yang disarankan untuk melakukan Hubungan Intim adalah setiap 2 hari sekali

1 ENERGY POWER RING kebiasaannya dipakai hingga 30kali semasa perhubungan intim.

Oleh kerana ENERGY POWER RING memegang batang zakar anda, Jadi ENERGY POWER RING tidak akan terlepas / tertinggal ketika anda melakukan Hubungan Intim

Untuk mendapatkan hasil yang Maximum , Membesarkan, Memanjangkan dengan memakai ENERGY POWER RING Secara Rutin tiap 2 Hari Sekali

Di awal pemakaian Jika anda tidak dapat melihat perbezaan yang terjadi di zakar anda , Tanyalah pada Partner/Pasangan anda , Tanyakan bagaimana Rasanya /Enak kah Jika melakukan Hubungan Intim dengan menggunakan ENERGY POWER RING atau Tanpa ENERGY POWER RING.











Testimoni :

Bro,thx bagi cuba energy power ring ni, disebabkan ko kasi free trial ni aku nak bagitau kat ko."superb" memang pacak habis.


Mie,bukit jalil.

Aku yang cod dengan ko dekat Pjs ari tu,ingat lagi tak?aku dah pakai energy power ring ni,1 kelebihan paling ketara bila dah pancut,batang menten tegang memacak.untuk 2nd round takda masalah.memang power.


Zaini,Puchong

Mula mula gua ingat power ring ni sama mcm cincin cincin yang bergetar tu.Bila lu cakap power giler,tu gua angkat sepeket tu.Memang power bro.Yang gua teruja bila pakai lama,gua tanggalkan,batang gua jadi besar mengembang.perghh.


Hakim,Subang jaya

Mula mula malu malu suami saya ni,Bila pertama kali suami menggunakan saya terkejut berasa sangat puas malahan saiz serta panjang juga bertambah menjadikan malam2 kami adalah malam pertama setiap malam. Encik,tolong jangan publish no henpon ni.


Rafida,Senawang

No comments:

Post a Comment