Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Wednesday, April 13, 2011

PAM VAKUM (Besar)

PAM VAKUM (Besar)



Kod: LZB-11

Saiz : BESAR(L)

HARGA Biasa:RM230
Harga KAMI :RM210
Saiz : 19 cm (panjang) / 6 cm (Garispusat)
 



PAM VAKUM yang paling laris jualannya di Malaysia. Digunakan untuk membesarkan, memanjangkan dan juga membantu mencapai tahap ereksi yang lebih sempurna.

Seperti mana yang anda semua sedia maklum, hampir setiap jenis makanan di Malaysia mengandungi minyak dan lemak yang berlebihan. Pemakanan seperti ini akan menyebabkan salur darah tidak dapat mengalirkan darah dengan sempurna kerana perjalanannya terganggu dengan kolestrol. Inilah sebenarnya penyebab zakar semakin mengecil dan juga ereksi anda kurang sempurna tahun demi tahun.

Apabila anda menggunakan PAM VAKUM ini, ianya akan mengembangkan salur darah dan apabila peredaran darah menjadi lebih lancar, anda akan mencapai ereksi yang lebih sempurna dan pada masa yang sama dapat memanjangkan dan membesarkan kembali zakar anda.

Untuk menggunakannya, pasangkan getah yang sesuai dengan SAIZ ASAL anda dan masukkan zakar ke dalam pam. Pam zakar anda DAN BERHENTI APABILA ANDA MERASA SAKIT SEDIKIT. Biarkan pada kedudukan itu selama 10 minit dan tekan punat untuk
mengembalikannya seperti asal.

GUNAKAN SEKALI SEHARI PADA SELANG SEHARI.



CARA MENGGUNAKAN PUM VAKUM ZAKAR

Download Panduan Cara-cara menggunakan Pum Vakum Zakar

Anda digalakkan untuk membuang  bulu kemaluan terlebih dahulu anda supaya tidak semak sangat dan boleh mengakibatkan kesakitan semasa proses menggunakan pum ini  (tidak cukur pun tidak menjadi masalah).
Ambil kain, rendamkan dlm air suam (jangan menggunakan  air panas, melecur nanti). Tuam zakar anda dgn kain tadi selama lbh krg 5 minit. Tujuannya utk meningkatkan aliran darah, melembutkan otot2 & urat2 zakar.
Ambil minyak (cuba minyak Maharaja, Lintah dll), sapu pada zakar & urutkan sehala dari pangkal ke hujung. Ulang 20-30 kali.
Ambil balang, pilih saiz getah yg sesuai dgn zakar anda. Getah ni utk mengelakkan angin keluar dari balang semasa guna pam nanti.
Masukkan zakar ke dalam  balang. Pam semaksimum yg blh, tapi AWAS! jgn sampai sakit. Comfortable level: Ada rasa stretching tapi anda masih berasa selesa dgn tekanan yg anda gunakan. Biarkan zakar dlm balang selama 10 minit kemudian releasekan pressure dari balang. Biarkan zakar anda mengecil dgn sendiri baru cabut balang dari zakar anda.
Urut zakar anda semula sprt diatas. Tujuannya utk refreshkan balik aliran darah anda semasa sessi penggunaan pam tadi.
Jgn lupa, basuh balang anda utk sessi esok pulak. Sbb kalau tak basuh, habuk2 mgkn akan melekat pd balang dan boleh menyebabkan gatal-gatal  pada zakar anda nanti. Getah penutup jangan didedahkan pada angin dan perlu dilumur dengan minyak untuk mengelakan pecah dan merekah.
Ulang sessi senaman ini setiap hari selama 10 minit.
Jangan  lupa utk mengambil ukuran panjang dan  ukur lilit sblm memulakan senaman ini. Supaya mudah utk anda monitor perkembangannya setiap minggu.

PERHATIAN !!!!  PERHATIAN  !!!!
 Sessi & pressure yg berlebihan TIDAK AKAN  mempercepatkan lagi proses pembesaran. Malah boleh MEROSAKAN  zakar anda (Nasihat pakar2 Andropologi)

Contoh: Kalau anda ke gym, trainer pasti melarang anda melakukan lebih dari yg sepatutnya walaupun anda rasa anda mampu & boleh. Ini kerana, otot-otot  perlu lebih relaks & bermula secara berperingkat.   Sama jugak kalau anda ingin berjogging, berlari atau bersenam, Anda tidak boleh terus berlari berjam2, boleh pengsan nanti. Faham bkn?

Download Panduan Cara-cara menggunakan Pum Vakum Zakar

No comments:

Post a Comment