Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Monday, April 11, 2011

Libido Gel

Libido Gel




Kod: LTL-16


Biasa RM55
Kini Hanya RM50



Bagaimana Libido Gel Bertindak:
PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN DAN KEPUASAN YANG MEMBANGGAKAN.....serta-merta!
mengandungi campuran herba tradisional yang hebat untuk membantu kesihatan seksual lelaki
hanya perlu disapu di bahagian bawah zakar di sepanjang urat pari.
digunakan sepuluh minit sebelum bersetubuh.
libido gel akan meresap sendiri ke dalam kulit.
zakar dapat bertahan lama sehingga setengah jam.
dapat mengelakkan rasa nyilu yg menyebabkan cepat pancut.
tidak menggunakan ekstrak gambir sarawak.
tiada kesan sampingan.
isteri akan merasa puas kerana libido gel dapat bertahan lama.

Jika anda tidak mampu bertahan semasa menggauli isteri anda maka sesuatu perlu dilakukan bagi memastikan hubungan suami isteri anda berjalan dengan baik. Kajian para saintis menunjukkan 60% wanita tidak mendapatkan kepuasan sexs sepenuhnya semasa bersetubuh akibat daripada kelemahan tenaga batin pihak lelaki yang gagal mecapai tahap ketegangan yang memuaskan dan gagal untuk bertahan lebih lama. Kekuatan dan kehebatan lelaki terletak pada keupayaan tenaga batinnya.
Kebanyakan lelaki pada masa kini memang mampu melakukan hubungan seks tetapi adakah para isteri atau pun pasangan anda akan merasakan kepuasan seks jika hanya mampu melakukan hubungan seks dalam masa beberapa saat ,dan hanya sekali sahaja pada suatu ketika?

SEBAB BERLAKUNYA PANCUTAN PRA MATANG

Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Keinginannya terlalu melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh menghalangnya.
Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.


JANGAN SALAHKAN PASANGAN ANDA

Ramai wanita yang mempunyai masalah kedinginan SEKS. Ini kerana anda tidak dapat memuaskan nafsunya ke tahap maksimum. Maka setiap kali anda ingin melakukan SEKS, mereka tahu mereka tidak akan puas sepenuhnya. Jika diajak berjimak maka mereka selalu menolak dengan pelbagai alasan seperti letih, banyak kerja dan sebagainya. Maka bermulalah titik pergolakan Rumahtangga dan kedinginan hubungan cinta. Yang sebenarnya pasangan anda tidak puas hati pada anda kerana anda tidak mampu memberi nafkah batin dengan cara yang betul. Sebagai seorang suami yang bertanggungjawab, anda sepatutnya memastikan kedua-dua nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda mencukupi setimpal dengan keperluan asasnya.

Kajian juga menunjukkan 80% suami gagal memberi nafkah batin yang sempurna dan memuaskan kepada isteri mereka!! Anda Bagaimana???

ANDA MAMPU MENGUBAHNYA

Untuk mengatasi masalah ini,teknologi yang moden menghasilkan sejenis formula losyen istimewa,apabila disapukan pada penis,ia akan memanjangkan masa pergaulan bersama pasangan berkali ganda lamanya.LIBIDO GEL adalah salah satu rawatan alternatif untuk mengatasi masalah tidak bertahan lama didatangkan dalam bentuk senang digunakan dengan harga dalam kemampuan semua orang. biasanya akan bertahan selama 3 bulan atau lebih 80 pertemuan! "Kami menjaminkan kepuasan anda...Kami menjaminkan keseronokan anda"

Apakah Kandungan Libido-gel?
libido gel menggunakan bahan bahan semulajadi sejak turun temurun bagi membantu kaum lelaki dalam hubungan sexual.
libido gel menggunakan air suling,pudina,aloe vera gel,olive squalane,apricot kernal oil,vitamin c,extract of korean ginceng,hawthorn berry,ginkgo bloba,muira pauma,catuaba bark,cuscuta seed dan pelbagai lagi dlm formula yang terbukti berkesan sejak turun temurun dan juga secara klinikal.Ianya tiada langsung gambir sarawak dalam formulanya.


KESANNYA SEGERA Anda akan mendapat kesan segera, bertahan lebih lama (bertahan sekurang - kurangnya lebih 10 minit pada malam pertama). Kawalan sepenuhnya ialah apabila anda tidak lagi memerlukan sebarang produk. Anda akan bertahan selama mana yang anda mahukan dengan kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda.

TIADA RASA KEBAS ITULAH BEZA LIBIDO-gel WALAUPUN DI SAPU DI DISEKELILING KEPALA ZAKAR

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun libido gel direka bukan untuk mengeraskan zakar,namun sebilangan besar pelanggan kami mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka jauh lebih hebat selepas menggunakan LIBIDO-gel,ini mungkin disebabkan oleh herba herba yang terdapat dalam kandungan LIBIDO-gel yang bertindak sebagai agen yang melancarkan peredaran darah di kawasan zakar pengguna..


Kesan terbaik LIBIDO-gel
• Tiada lagi pancutan mengejut
• Tiada lagi rasa malu
• Tiada lagi kekecewaan



Kesan jangka panjang LIBIDO-gel
-menggalakkan peredaran darah bahagian genital
-menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki
-merawat rasa geli melampau
-merawat rasa ngilu zakar
-meningkatkan kekuatan corpora carvenosa
-menambahkan kekuatan sexual secara tradisional
-menyokong kesihatan kulit zakar
-meningkatkan peredaran darah
-meningkatkan keinginan sex
-meningkatkan potensi pancutan anda



CARA MENGGUNAKAN LIBIDO GEL

Sapukan dengan rata di sekeliling kepala penis anda dengan beberapa titik "LIBIDO GEL",tunggu sehingga 20 minit,.Ia akan memberi kesan yang menghairankan anda.

No comments:

Post a Comment