Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Sunday, April 10, 2011

Kapsul G'Max


Kapsul G'Max 


Kod: LUK-05


Harga biasa RM120
Kini Hanya RM100
6 KAPSUL
MAL 06121141T

Apa yang menarik dan hebatnya G'MAX Kapsul:

G'MAX Kapsul adalah penyediaan herba digunakan secara tradisional untuk Kesihatan dan Kekuatan badan melegakan kelemahan dan kepenatan badan serta menambah tenaga.
  • Anda akan berasa selesa, releks dan penuh semangat, selepas persetubuhan atau bangun daripada keesokan hari.
  • Menguatkan ketegangan Organ Lelaki.
  • Meningkatkan Keinginan setiapkali bertemu pasangan.
  • Melancarkan peredaran darah.
  • Meningkatkan prestasi tenaga kelelakian.
  • Boleh berjimak lagi walaupun selepas klimaks.
Formula; Setiap kapsul (350 gm) mengandungi:Herba Rhodiola Sacra (30 mg) - mengaktifkan pengaliran darah dan menghentikan pendarahan, melegakan paru-paru dan menghentikan batuk.
Herba Cistanche Deserticola (30 mg) - Menguatkan fungsi ginjal dan tenaga batin lelaki; Membersihkan usus dan melawaskan pembuangan najis.
Herba Radix Acanthopanacis Senticosi (40 gm) - Meningkatkan Qi (stamina) dan menguatkan fungsi limpa; menguatkan fungsi ginjal dan menenangkan minda.
Herba Cynomorium Songaricum (40 gm) - Menguatkan fungsi ginjal dan tenaga batin lelaki; Membersihkan usus dan melawaskan pembuangan najis.
Fructus Psorlea Corylifolia (30 mg) - Menguatkan fungsi ginjal dan merangsang tenaga batin lelaki; mengubati perkumuhan air kencing dan semen yang tidak terkawal (enuresis); menguatkan limpa dan menghentikan cirit-birit; membantu pernafasan dan melegakan asma.
Herba Epimedium Sagltttum (50 mg) - Menguatkan fungsi ginjal dan merangsang tenaga batin lelaki; Menguatkan sakit sendi (artritis reumatoid)
Radix Pueraria Lobata (80mg) - Melegakan ketegangan otot dan menghentikan panas badan;  menghilangkan demam campak; merangsang air liur dan menghilangkan dahaga; Menguatkan tenaga batin dan menghentikan cirit-birit.

Dos & Cara Pengambilan
1 kapsul sekali sehari
Cadangan Pengambilan Herba
Pada permulaan, ambil satu kapsul selepas makan.  Faedah akan tambah dengan masa, anda akan berasa lebih bertenaga dan penuh keyakinan.  Ia mempunyai konsentrasi kandungan  herba yang tinggi dan mungkin akan meningkatkan suhu badan yang disebabkan oleh peredaran darah.  Oleh itu, disarankan untuk minum air yang banyak

Kelulusan dan Sijil Perakuan
G'Max Kapsul mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dan diproses secara teliti dan ketat mengikut Standard Pembuatan GMP (Good Manufactring Practice) serta mengikut garis panduan HALAL dari undang-undang Islam.

No comments:

Post a Comment