Produk Baru Masuk

.

Produk Lelaki

Produk Wanita

Monday, April 11, 2011

MINYAK POWER 31

MINYAK POWER 31
Di design khas untuk isteri mencapai puncak sehingga 3 kali...
Suami perkasa isteri akan tersenyum ceria...



Kod: LTL-11

HARGA BIASA: RM55sebotol

Harga Kami : RM45 sebotol

 


MINYAK POWER 31 @ SUAMI POWER


Dirumus khas untuk suami supaya tahan lebih lama ketika bersama isteri.

KANDUNGAN

98% - Minyak Kelapa Dara

2% - Herba Terpilih

KELEBIHAN BILA DISAPU / UNTUK SUAMI

> Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx.

> Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali.

> Menyegarkan dan menghangatkan.

> Pelayaran lancar dan jauh...



CARA PENGGUNAAN

Suami disyorkan memakai VCO31 selepas mandi petang (6.00pm hingga 7.00pm) iaitu 2-4 jam sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan atau “ spray “ 1 atau 2 titik sahaja (awas jangan lebuh), kemudian sapu rata pada sekeliling di bahagian leher alat suami (terutama bahagian bawah/sensitive area) tidak perlu lumur keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh terlebih dahulu alam kelamin suami sebelum bersama isteri.


Suami akan lebih berdaya tahan, biasanya sehingga isteri 3x ....

Pengguna 1 : (Minta nama dirahsiakan) :

Bujang kahwin Janda; Sepang. " Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2005) dengan seorang janda. Dalam setiap perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas sebelum isteri menamatkan pusingan pertama. Kini dengan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) saya mampu mengatasinya dengan 3 pusingan berbalas 1. Sehingga kini saya belum pernah tewas lagi."

Pengguna 2 : (Minta nama dirahsiakan)

Status : Sudah berkahwin 12 tahun. " Huuh............dia terpaksa minta 'adjourn' (waktu rehat) sebelum saya menamatkan perlumbaan."

Pengguna 3 :

Dari Kuala Lumpur memaklumkan melalui sms " Marvelous....!. I scored 3-1 last night. Syukur saya bertemu VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) "

Pengguna 4 :

Guru dari Kuala Selangor. " Wow........! sampai saya tersandar kedinding....hebat habis ".

Pengguna 5 :

Juruteknik dari Kuala Lumpur " Isteri saya selalu pesan .......Bang......jangan lupa minyak Power Rangers." (VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)

Pengguna 6 :

Paramugari dari Subang Jaya (melalui e-mail) " I always have wonderful Sunday.......dia seakan tidak mahu mendarat . Terima kasih VCO Power 31 Bio-Asli .

Pengguna 7 :

Penyelia Tapak dari Puchong Heeei.....Beb..!..aku berjaya merentas 3 lautan tanpa henti...lah.............Syabas VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)

Pengguna 8 :

Jurutera dari Port Dickson " Betul-betul Power...... berasap....! " (beliau terus memesan 10 botol lagi untuk diperkenalkan pada kawan-kawan.)

Pengguna 9 :

Pasangan Warga Emas dari Bangi. " Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (pure) dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda' kembali.








CONTENT

98% - Virgin Coconut Oil

2% - Selected Herbs

ADVANTAGE WHEN WIPE / FOR HUSBAND


Husband will be more strong and durable in sexual capability
Wife can achieve peak satisfaction until 3 times
Refreshing and warm
Far and fluent voyage
HOW TO USE ??

Husband proposed wearing VCO31 after bathe afternoon (6.00pm to 7.00pm) namely 2-4 hours before with wife and it it effective until 10 hour. Wipe Or “ spray “ 1 or 2 point only (beware please do not more), then sweep flat to surrounding in side of the neck husband device (especially lower part / sensitive area) do not need baste overall. It is no cold and numb.a

No comments:

Post a Comment